woensdag 7 augustus 2013

Drie dagen verder en de militaire zijn nog steeds niet moe


Vond je de screenshots van gister al prachtig? Dan moet je die vandaag maar eens kijken.
Als je nu het spel speelt dan heb je echt het idee dat er wat gebeurt op het scherm. Gister waren het nog plaatjes die iets lieten gebeuren, nu zijn het animaties.
De taken van vandaag bevatte dan veelal ook het werkend krijgen van animaties en een goede map createn. Daar zat dus nog aardig wat teken en programmeer werk in.

Halverwege de dag hebben we de tram richting Guerilla gepakt en hebben we ze even verteld hoe je een game moet developen. Of toch andersom? Guerilla is een zeer gave studio met veel geheime content die wij deels gezien hebben. Laat ik het nog een keer zeggen, die WIJ gezien hebben. De gave content van de nieuwe Killzone, het sterk ingerichte kantoor en de echte werknemers.
Zelfs een mogelijke release datum mogen we niet prijsgeven, dus dat word gewoon wachten!



 Hierboven is een mooi plaatje te zien van de uiteindelijke bunny animatie die we gaan gebruiken. Mocht er nog tijd uit de lucht vallen, dan zullen er nog wat extra richtingen aan toegevoegd worden.
Highscores, het moeilijker worden van het spel en eventueel een shopje worden onder andere het programma van morgen. Verder wordt het gamen, testen. Vinden we een fout dan is het fixen en dan begint de cyclus opnieuw.
Voor de lezers die het eindresultaat willen bekijken, er is deze vrijdag om 15:00 een eindpresentatie p de locatie genoemd in de eerste post. Morgen zal ik het nog eens duidelijk vermelden!

Wellicht disturbing content in het laatste plaatje.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten